Izdelki
Kategorije izdelkov
Akcije Akcije Računalništvo Računalništvo Konzole Konzole TV TV Igre Igre Sobna Oprema Sobna Oprema Zbirateljstvo / Merch Zbirateljstvo / Merch

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Prosimo vas, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Gamezone, to pomeni in se šteje, da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini Gamezone. Ker kupca zavezujejo vsakokrat veljavni pogoji poslovanja (torej pogoji poslovanja, ki veljajo v času konkretnega nakupa), vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

 

Splošni pogoji poslovanja TEHNOPROJEKT d.o.o.

 

S spletno trgovino www.gamezone.si upravlja podjetje TEHNOPROJEKT d.o.o. (v nadaljevanju tudi: ponudnik)

 

Podatki ponudnika

Polno ime: TEHNOPROJEKT, inženiring, prodaja in posredništvo, d.o.o., Trbovlje

Kratko ime: TEHNOPROJEKT d.o.o. Trbovlje

Naslov: Obrtniška cesta 14, Trbovlje, 1420 Trbovlje

Transakcijski račun: IBAN SI56 0233 0001 6059 902 (odprt 1. 05. 2008, NLB d.d., TEHNOPROJEKT, INŽENIRING, PRODAJA IN POSREDNIŠTVO, D.O.O., TRBOVLJE) T*

Matična številka: 5567378000

ID za DDV: SI88498964

Zavezanec za DDV: DA

E-pošta: miha@tehnoprojekt.si

Telefon: +386 (0) 031 610 864

 

Splošni pogoji spletne trgovine Gamezone so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina Gamezone je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje TEHNOPROJEKT d.o.o., v nadaljevanju imenovan tudi kot: ponudnik/prodajalec/trgovina/Gamezone/podjetje. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem oz. spletno stran, zlasti kupec v spletni trgovini.

Kupca oz. uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je še pred oddajo naročila z obveznostjo plačila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, katere mora potrditi in se strinjati z njimi. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden ga zavezuje ponudba vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna števila, podatek o tem ali je zavezanec za DDV, transakcijski račun),
  • Kontaktne podatke (e-pošta, telefon),
  • Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen),
  • Dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku),
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in rok dostave),
  • Končno ceno blaga, ki mora biti jasno in nedvoumno določena in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebuje davke in stroške prevoza/dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen),
  • Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen),
  • Časovno veljavnost ponudbe,
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen). Pojasnila glede odgovornosti prodajalca za stvarne napake,
  • Podatki o morebitni obvezni ali prostovoljni garanciji in poprodajnih storitvah. Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Postopek registracije

Uporabnik lahko na Gamezone izvede naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen (registriran) uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletni strani si kupec ustvari svoj račun, preko katerega lahko: ureja svoje podatke, ureja naslove za dostavo, ureja svoje plačilne metode, pregleduje statuse naročil, preveri zgodovino nakupov in ponovi zadnje nakupe.

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpiše uporabnik. Nanj uporabnik prejme potrditveni e-mail za dokončno prijavo oz. registracijo. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. Z registracijo na spletni strani ima uporabnik tudi lažji pregled nad svojimi nakupi.


Cene in stroški dostave

Vse cene na spletni strani so v evrih (€) in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je na spletni strani izrecno napisano drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov poštnine oz. dostave, ki se obračunajo dodatno.

O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so prikazani tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila.

 

Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je na strani kupca, v kolikor naročilo ne presega 50 €.Poštnino zaračunavamo po aktualnem ceniku Pošte Slovenije in znaša za pakete do 2 kg 4,37€. Pri vrednosti naročila nad 50€ ni stroškov dostave, a v primeru plačila po povzetju Pošta zaračuna stroške provizije po povzetju.

Veljavne cene so tiste cene, ki so veljale ob oddaji naročila. Cene veljajo za spletni nakup in v primeru ter pod pogojem plačila na enega od načinov, ki so navedeni v teh Splošnih pogojih.

V spletni trgovini so navedene cene kot redne cene in akcijske cene.

Redne cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Gamezone in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spremenijo brez posebnega predhodnega obvestila.

Akcijske cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Gamezone in imajo vnaprej določeno veljavnost. Akcijske cene so lahko določene za konkretne artikle ali konkretno kategorijo artikla. Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini Gamezone.

Vplačana sredstva po plačilu po predračunu (predplačilo) se ne obrestujejo, vendar le če, je predplačilo plačano v roku manj kot 5 delovnih dni  pred dnem, ko se opravi dobava.


Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Gamezone. Aktivno kodo kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu spletne trgovine Gamezone ali v drugih medijih. Koda za popust je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali pa naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.

Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji, razen v kolikor je izrecno navedeno drugače.

Uporaba kode za popust:

Kupec izbere artikle, ki jih želi kupiti in jih doda v košarico. Ko kupec konča z dodajanjem artiklov v košarico, v razdelku »UPORABITE PROMOCIJSKO KODO« kupec v polje »VNESITE PROMOCIJSKO KODO« vpiše kodo za popust in vnos potrdi s klikom na gumb »UPORABI«.

Ko kupec vpiše kodo za popust in jo s klikom na gumb »UPORABITE PROMOCIJSKO KODO« se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.

Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da se jo lahko uporabi le enkrat.

Koda za popust je lahko zneskovno omejena, ali omejena glede na število nakupov.

Kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.

S klikom na gumb »NA BLAGAJNO«, kupec vnese osebne podatke in izbere način dostave, navede naslov za dostavo ter izbere način plačila.

 

 Načini plačila

Ponudnik kupcu omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po ponudbi/predračunu** na poslovni račun ponudnika TEHNOPROJEKT d.o.o., Obrtniška cesta 14, Trbovlje, 1420 Trbovlje, odprt pri NLB d.d., IBAN: SI56 0233 0001 6059 902, SWIFT/BIC: LJBASI2X. Kupec podatke za nakazilo kupnine prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je tri (3) delovne dni od prejema e-pošte. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.
  • Plačilo po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Pri tem načinu plačila si Pošta Slovenije zaračuna 1,05€ stroškov provizije za izvedbo storitve odkupa do vrednosti 98€ oz. 1,07% stroškov provizije za izvedbo storitve odkupa od vrednosti 98€ do 501€ (Cenik Pošte Slovenije).
  • Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).


**Naročilo gre v postopek obdelave (vključno z odpremo) šele po prejemu celotnega plačila po ponudbi/predračunu.


V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
  • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
  • Po potrditvi naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.


Izdaja računa

TEHNOPROJEKT d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta. Kupec znesek celotnega naročila plača podjetju TEHNOPROJEKT d.o.o. Kupec izdan račun prejme zraven naročila, ki ga je oddal v postopku naročila, in sicer po tem, ko je kupoprodajna pogodba sklenjena. Ponudnik posluje na območju Republike Slovenije, izdelke pa pošilja na območje Republike Slovenije in v tujino, zlasti na območje držav članic EU. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (morebitno doplačilo za dostavo/poštnino, strošek plačila, vezan na način plačila) ter obvestilo kupcu o pravici do odstopa od pogodbe.

 

Dostava naročila

Dostava na območju Republike Slovenije

Dostava na željen naslov kupca, ki jo izvaja oz. zagotavlja ponudnik preko pogodbenih partnerjev/dostavnih služb. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Izbira dostavne službe s strani kupca ni možna, ponudnik sam določi, s katero dostavno službo bo poslal paket.

Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je na strani kupca, v kolikor naročilo ne presega 50 €. Poštnino zaračunavamo po aktualnem ceniku Pošte Slovenije in znaša za pakete do 2 kg 4,37€. Pri vrednosti naročila nad 50€ ni stroškov dostave.


Dostava v tujino

Dostavo ponudnik vrši v večino evropskih držav, zlasti v države članice EU. Za vse informacije o dostavi v tujino in stroških dostave nas kontaktirajte na e-mail: info@gamezone.si

Strošek dostave je odvisen od države v katero se dostavlja, od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko je naročilo oddano in se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

Mednarodni dobavni rok za artikle na zalogi pri ponudniku je praviloma 2-10 delovnih dni od dneva prejetega plačila v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko kreditne kartice oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami.

V zvezi z ostalimi vprašanji dostave v tujino, ki niso izrecno drugače urejena, smiselno veljajo in se uporabljajo določila iz člena »Dostava na območju Republike Slovenije«.

 

Zaloga in dobavljivost blaga

Podatki o dobavljivosti (zalogi) izdelkov so prikazani v opisu vsakega artikla in pod nazivom artikla v košarici. Naročeni izdelki se dostavijo v roku, navedenem v potrditvi naročila. Predviden rok dobave je tri (3) delovne dni od prejetega plačila.

V primeru povečanega obsega naročil v času znižanj in posebnih akcij objavljenih na spletni strani oz. v spletni trgovini Gamezone, se lahko rok dobave podaljša za do 7 delovnih dni, o čemer ponudnik kupca obvesti še pred oddajo naročila. V tem primeru ima kupec, v kolikor zanj daljši dobavni rok ni sprejemljiv, možnost, da odstopi od naročila (torej naročila sploh ne odda).

Ponudnik ne odgovarja za morebitno podaljšanje dobavnega roka ali za nezmožnost dobave do katerih pride iz razlogov na strani tretjih oseb, iz razlogov na katere ponudnik nima vpliva, jih ne more predvideti ali preprečiti, v primeru višje sile, stavke pri ponudniku, prevozniku, dobavitelju ali drugih relevantnih organov, v primeru zaprtja državnih meja in posledičnih omejitev oz. ovir pri uvozu artiklov, naravnih in drugih nesreč ali dogodkov, ki onemogočajo ali ovirajo dobavo in dostavo naročenih artiklov.

 

Opis tehničnega postopka za sklenitev pogodbe

Postopek oddaje naročila

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. Naročanje v spletni trgovini je varno in enostavno. Naročanje poteka v slovenskem jeziku.

Do nakupa v spletni trgovini Gamezone kupec pride v nekaj enostavnih korakih: izbere izdelek oz. izdelke in jih doda v košarico, pregleda nakupovalno košarico, vpiše svoje podatke za račun in dostavo, izbere način dostave in plačila ter potrdi naročilo. Izbrano blago nato v najkrajšem možnem času ponudnik dostavi na izbrani naslov.

Kupec v spletni trgovini kupuje na način, da po želji izdelke dodaja (ali odvzema) v svojo »KOŠARICO«. S pomikom miške na »V KOŠARICI« se kupcu prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. S klikom na gumb “V KOŠARICI” si kupec lahko ogleda izdelke v košarici in skupni znesek naročila (brez cene dostave in morebitnih drugih stroškov, povezanih z načinom plačila).

V razdelku »UPORABITE PROMOCIJSKO KODO« kupec lahko v polje »VNESITE PROMOCIJSKO KODO« vnese veljavno kodo za popust in klikne gumb »UPORABITE PROMOCIJSKO KODO«.

Pred zaključkom naročila s klikom na gumb »NA BLAGAJNO« in prehodom na naslednji korak, lahko kupec po potrebi vnese morebitne spremembe naročila ali popravi napake pri vnosu, in sicer na način, da se vrne na podrobnosti oz. vsebino svoje košarice.

S klikom na »NA BLAGAJNO«, se kupec pomakne na naslednji korak naročila. Najprej vpiše podatke plačnika (ime, priimek, e-poštni naslov, ulico, poštno številko in kraj, telefonsko številko).

V primeru, da želi račun na podjetje, označi polje “PODJETJE (neobvezno)”, kjer vnese podatke o podjetju in v posebnem polju davčno številko.

V primeru, da želi, da so naročeni izdelki dostavljeni na drug naslov, označi polje “POŠLJI NA DRUG NASLOV”. Odprejo se mu polja za vnos podatkov (Ime in priimek, hišna številka in ulica, poštna številka, mesto. Če tega ne želi, bodo izdelki dostavljeni na naslov, ki bo na računu.

Nato kupec izberete še način plačila.

Še preden kupec lahko odda naročilo, je izrecno opozorjen, da je naročilo povezano z obveznostjo plačila in mora potrditi, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja ter, da se strinja z njimi.

Nato kupec zaključi nakup s klikom na gumb »ODDAJ NAROČILO«.

Kupcu je skozi celoten proces oddaje naročila, vse do koraka »ODDAJ NAROČILO« omogočen pregled nad naročilom, prepoznavanje in poprava morebitnih napak.

Naročilo je mogoče tudi preko telefona (070 346 555) ali e-pošte info@gamezone.si.


Statusi nakupa

Potrditev prejema naročila in sklenitev kupoprodajne pogodbe – »Hvala za vaše naročilo/Potrditev naročila«

Po oddaji naročila kupec prejme potrditev po elektronski pošti, da je ponudnik prejel njegovo naročilo. V istem obvestilu se nahaja tudi povzetek kupčevega naročila na trajnem nosilcu podatkov, ki vsebuje vse podatke o naročilu, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. S tem se kupoprodajna pogodba šteje za sklenjeno.

Prijavljenemu oz. registriranemu uporabniku so na spletni strani www.gamezone.si, v t.i. »uporabniškem profilu« kupca, tudi sicer ves čas dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

O morebitni spremembi naročila oz. o morebitnem preklicu naročila, mora kupec najkasneje do trenutka, ko ponudnik kupca obvesti, da je »Vaše naročilo je zaključeno« ponudnika obvestiti o spremembi/preklicu. Obvestilo iz prejšnjega stavka kupec ponudniku pošlje na e-mail naslov info@gamezone.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa/naročila, ki je navedena v elektronskem sporočilu “Potrditev naročila …”, ponudnika pa lahko pokliče tudi na telefonsko številko splošne pomoči 070 346 555.

Prejeta naročila se obdelujejo v delovnem času ponudnika, od ponedeljka do petka med 9:00 in 16:00, po vrstnem redu prejetih plačil oz. po planiranih časovnih terminih za prevzem izdelka. Ponudnik lahko pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu napiše sporočilo na kontaktni e-naslov z namenom zagotavljanja točnosti dobave oz. z namenom preverjanja posredovanih podatkov v naročilu.

V primerih naročil, ki odstopajo od povprečnih naročil ali trgovsko običajnih količin pri ponudniku, si ponudnik pridržuje pravico kontaktirati kupca in zahtevati drug način plačila iz nabora predvidenih plačilnih sredstev oz. zahtevati ustrezno zavarovanje plačila (npr. s plačilom po predračunu).


Zavrnitev naročila

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če ima kupec neporavnane zapadle obveznosti do ponudnika iz preteklih naročil, če je kupec v sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne prodajalne, če kupec zlorablja pravico do odstopa od pogodbe ali če je kupec ob odstopu od pogodbe vrnil poškodovano oz. uničeno blago ter ponudniku ni povrnil povzročene škode. Prav tako si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru da avtorizacija za izvršitev plačila s strani banke ni potrjena in zato plačilo ni možno ali pa v primeru da ponudnik s strani banke ali državnega organa prejme obvestilo o zlorabi bančne kartice, ki je bila uporabljena, ali o kakršni koli drugi zlorabi, ki narekuje preklic naročila.

V primeru zavrnitve naročila kupec prejeme obvestilo »NAROČILO ZAVRNJENO«.

 

Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena vsakokrat v trenutku, ko ponudnik prejme naročilo in kupcu potrdi prejem naročila z elektronskim sporočilom: »ODDAJ NAROČILO«.

Vsi kupci prejmejo v elektronskem sporočilu »Hvala za vaše naročilo/Potrditev naročila« tudi povzetek konkretnega naročila na trajnem nosilcu podatkov, ki vsebuje vse podatke o naročilu, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov, pri čemer navedeni dokument dejansko predstavlja potrdilo o sklenjeni kupoprodajni pogodbi in se lahko shrani ali pa natisne.

Kupoprodajna pogodba o nakupu izdelkov oz. oddano naročilo s potrditvijo naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (prijavljen uporabnik).

Kupec (neprijavljen ali prijavljen uporabnik) lahko kopijo naročila pridobi na podlagi zahteve, v kateri navede podatek v zvezi z opravljenim naročilom in katero pošlje na elektronski naslov info@gamezone.si; ponudnik pošlje kopijo pogodbe na elektronski naslov, ki je bil veljaven v času nakupa oz. po pošti na naslov kupca, ki je bil podan v času nakupa. Pogodba se hrani za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z zakonodajo oz. računovodskimi standardi. Pogodbe se na strani www.gamezone.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.


Naročilo oddano v dostavo

Po potrditvi naročila in ko je naročeno blago izročeno v dostavo, kupec po elektronski pošti prejme obvestilo “Naročilo je bilo poslano …”.


Varnost nakupa

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah preko sistema Stripe. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk

Če kupec ob prevzemu pošiljke s strani dostavne službe opazi, da je pošiljka (ali artikel v njej) fizično poškodovana, v pošiljki manjka vsebina ali pošiljka kaže znake odprtja, mora nemudoma po seznanitvi s poškodbo, znakom odprtja ali manjkajočimi artikli, torej že ob samem prevzemu, najkasneje pa v roku 3 dni od dostave, o tem obvestiti ponudnika in dostavno službo, ki je dostavo izvedla, na zahtevo dostavne službe ali ponudnika pa tudi izpolniti morebitne zahtevane obrazce ter predložiti zahtevane dokaze, ki so nujno potrebni za obravnavo reklamacije oz. pritožbe s strani dostavne službe. Ponudniku (na zahtevo dostavne službe pa tudi dostavni službi) mora kupec (z namenom zavarovanja in posredovanja dokazov) skupaj z obvestilom iz prvega stavka posredovati fotografije pošiljke, nalepke na pošiljki, ki označuje storitev dostave (podatek o številki pošiljke, izvajalcu dostave, ipd.), poškodovane (notranje in/ali zunanje) embalaže, poškodovanega artikla in pa kratek opis poškodbe.

 

V kolikor kupec že ob sami dostavi (t.j. neposredno ob prevzemu) zazna poškodbo pošiljke ali vidne znake odprtja pošiljke, kupec lahko zavrne prevzem takšne pošiljke (v kolikor je le mogoče naj pošiljko tudi fotografira) in o tem nemudoma obvesti ponudnika na e-mail info@gamezone.si ali po telefonu na številko 070 346 555.


Pravica kupca do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec oz. potrošnik pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana do poteka zgoraj navedenega 14-dnevnega roka. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja ponudnik.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo TUKAJ.

Kupec izpolni Obrazec za odstop od pogodbe (ali sam napiše izjavo z vsemi v obrazcu zahtevanimi podatki) in ga pošlje ponudniku po elektronski pošti na naslov info@gamezone.si ali s priporočeno pošto na naslov TEHNOPROJEKT d.o.o., Obrtniška cesta 14, Trbovlje, 1420 Trbovlje. Ponudnik kupcu nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.


Od kdaj teče rok za odstop od pogodbe

Rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga začne teči od dneva, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom. Če je predmet pogodbe več kosov blaga ali če je dostava sestavljena iz več pošiljk ali kosov, pa rok za odstop od pogodbe začne teči, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga ali nad zadnjo pošiljko.


Vračilo blaga

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po tem, ko je ponudniku poslal obvestilo, da odstopa od pogodbe, razen če ponudnik kupcu ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje še pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec lahko vrne blago ponudniku:

po pošti ali preko druge dostavne službe na naslov TEHNOPROJEKT d.o.o., Obrtniška cesta 14, Trbovlje, 1420 Trbovlje. Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec.


Vračilo kupnine

Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.


Omejitve in zahteve pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe


Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec mora ponudniku blago vrniti nepoškodovano, nerabljeno (uporabljeno je lahko le v obsegu iz prejšnjega stavka) in v nespremenjeni količini. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja (narave, lastnosti, delovanja izdelka) in kot je to običajno v prodajalnah. Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta. Vračilo posameznih kosov kompleta ni dovoljeno. Kupec je k blagu dolžan priložiti vse spremne dokumente, ki jih je prejel skupaj z blagom (npr. navodila za uporabo, certifikati, garancijski listi, ipd.). Kupec do izročitve blaga ponudniku ali osebi, ki jo pooblasti ponudnik, sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.

Zaradi lažje in hitrejše izvedbe vseh potrebnih aktivnosti v zvezi z odstopom od pogodbe ter posledicami le-tega je zaželeno, da kupec k blagu priloži kopijo računa in kopijo obvestila (ali izpolnjenega obrazca) o odstopu od pogodbe. Prav tako je zaželeno, da se izdelki vrnejo v originalni embalaži.

Odstop od pogodbe in možnost vračila, poleg ostalih primerov, ki so izrecno našteti v Zakonu o varstvu potrošnikov, ne velja za:

  • blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu hitro poteče rok uporabe, za programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat, za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat, za živilske izdelke, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov (npr. če je kupec izdelek po dostavi odprl), za izdelke, narejene po naročilu (personalizirani izdelki ipd.) oz. za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam, za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo povezano z drugimi predmeti.

 

Stvarna napaka


Opredelitev stvarne napake

Ponudnik je odgovoren za stvarne napake izdelka. Napaka je stvarna če:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju ponudnikovih izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali z navedbami na izdelku.


Uveljavitev pravic iz naslova stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati eno od naslednjih možnosti:

1) da odpravi napako na blagu,

2) da mu vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako,

3) da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

4) da mu vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega stavka.

Če obstoj napake na blagu oz. izdelku ni sporen, mora prodajalec čimprej, najkasneje pa v roku osmih (8) dni, ugoditi kupčevi zahtevi. Če je obstoj napake na blagu oz. izdelku sporen, pa mora prodajalec kupcu pisno odgovoriti na njegovo zahtevo najpozneje v osmih dneh po prejemu kupčeve zahteve.

Odgovornost prodajalca oz. ponudnika za stvarne napake ni podana v primerih, ki izhajajo iz sfere kupca (oz. tretje osebe), zlasti pa če nastanejo zaradi nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali nedovoljenih posegov (npr. popravil, predelave, odpiranja ohišja, razstavitve blaga oz. izdelka, …).

Obrazec za uveljavitev pravic potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku se nahaja TUKAJ.

Kupec izpolni Obrazec za uveljavitev pravic potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku (ali sam napiše izjavo z vsemi v obrazcu zahtevanimi podatki) in ga skupaj z izdelkom na katerem uveljavlja stvarno napako, pošlje ponudniku oz. prodajalcu s priporočeno pošto (ali pa z dostavno službo) na naslov prodajalca oz. ponudnika TEHNOPROJEKT d.o.o., Obrtniška cesta 14, Trbovlje, 1420 Trbovlje. V primeru, da kupec o napaki prodajalca obvesti osebno, mu mora prodajalec o tem izdati potrdilo.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu in odgovornost ponudnika za stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika.


Odgovornosti kupca

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij v zvezi s podatki na računu prodajalec ne upošteva. V primeru plačila s kreditno kartico bo kupčeva kreditna kartica ob potrditvi naročila (torej ko bo skladno s splošnimi pogoji kupoprodajna pogodba sklenjena) direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil kreditno kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naročilu, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.

Prodajalec ni odgovoren za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in za doplačila, določena s strani kupčeve banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki jih kupcu zaračuna izdajatelj kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri izdajatelj kreditne kartice kupcu izdaja račune.


Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in vsakokrat veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov so objavljene v Politiki zasebnosti, ki je na voljo TUKAJ. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje resnične in pravilne osebne podatke, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.


Komunikacija

Trgovina Gamezone bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEPT in ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
  • Pošiljatelj Gamezone bo jasno razviden.
  • Različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
  • Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijah ter druga oglasna sporočila ponudnika. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.


Avtorske pravice

Spletna trgovina Gamezone in vse vsebine, objavljene na spletni strani ter v spletni trgovini (vključno s temi splošnimi pogoji, politiko zasebnosti, slikami, spletnim besedilom, opisi izdelkov, opisi blagovnih znak, proizvajalcev, tehnologij, objavami na blogu, ipd.) so last in avtorsko delo podjetja TEHNOPROJEKT d.o.o. ali pa jih podjetje TEHNOPROJEKT d.o.o. upravičeno lahko uporablja na ustrezni pravni podlagi, v kolikor gre za vsebine ali gradivo, ki so last oz. na katerem ima avtorske pravice tretja oseba. Prepovedana je uporaba in/ali kopiranje teh vsebin za potrebe in/ali v korist tretjih pravnih ali fizičnih oseb brez izrecnega predhodnega pisnega soglasja podjetja TEHNOPROJEKT d.o.o. ali prvotnega imetnika avtorskih pravic.


Omejitev odgovornosti

TEHNOPROJEKT d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Prav tako se trudi s skrbnostjo dobrega strokovnjaka in gospodarja temeljito pregledati vsako naročilo in ga tudi izpolniti v celoti in popolno. Kljub povečani skrbnosti pa žal še vedno lahko pride do situacij, ki lahko vplivajo na izpolnitev obveznosti prodajalca, na katere pa prodajalec nima vpliva, jih ne more predvideti, niti preprečiti ter za katere posledično ni in ne more biti odgovoren. Sem sodi npr. ustavitev proizvodnje določenega izdelka brez predhodnega obvestila s strani proizvajalca oz. dobavitelja, nepričakovano prenehanje poslovanja dobavitelja, prepoved poslovanja dobavitelju s strani uradnih organov, naknaden odpoklic izdelka, naknadna prepoved prodaje izdelka, zaprtje državnih meja in onemogočen uvoz zaradi izrednih razmer, višja sila, naravne in druge nesreče ali drugi nepričakovani in nepredvideni dogodki zaradi katerih prodajalec ne more dobaviti naročenega izdelka ali pa ga ne more dobaviti v predvidenem roku. V kolikor pride do katere od zgoraj naštetih situacij ima ponudnik pravico do odstopa od pogodbe, pri čemer je kupca dolžan takoj po seznanitvi z razlogi za nezmožnost izpolnitve pogodbe pisno obvestiti ter kupcu tudi jasno in nedvoumno navesti, da odstopa od pogodbe. V slednjem primeru bo ponudnik kupcu nemudoma, najkasneje pa v roku petih (5) delovnih dni od odstopa od pogodbe vrnil vsa morebitna že prejeta plačila.

TEHNOPROJEKT d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da TEHNOPROJEKT d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo TEHNOPROJEKT d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

TEHNOPROJEKT d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdili oziroma sklenili pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

Slikovni material in grafika

Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani in si po svojih najboljših močeh prizadeva, da ni estetskih razlik med fotografijo in dejanskim izdelkom. Barvni odtenki na fotografiji lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov (zlasti v posledici različne zmogljivosti oz. ločljivosti zaslona in fotografije, svetlobe v kateri je bila posneta fotografija, ipd.), kar pa ne vpliva na specifikacijo, opredelitev in standard izdelka. Morebitne minimalne (zlasti estetske) razlike med izdelki in prikazom v spletni trgovini ne predstavljajo stvarne napake izdelka.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last TEHNOPROJEKT d.o.o. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev.

 

Mnenje o izdelku

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

 

Pritožbe in reševanje sporov

Ponudnik se bo trudil vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval relevantno zakonodajo (zlasti Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudil doseči sporazumno rešitev morebitnega spora.

V primeru, da ima uporabnik spletne trgovine pripombo ali pritožbo (v nadaljevanju »pritožba«) na spletno trgovino, način komuniciranja ali poslovanja ponudnika, ipd., lahko ponudnika kontaktira na sledeče načine:

Pisno po pošti na naslov TEHNOPROJEKT d.o.o., Obrtniška cesta 14, Trbovlje, 1420 Trbovlje (pod naslov se pripiše PRITOŽBA).

Pisno v elektronski obliki, na elektronski naslov info@gamezone.si

S klicem na telefonsko številko 070 346 555.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

Ponudnik bo v petih (5) delovnih dneh po prejemu pritožbe uporabniku potrdil, da je prejel pritožbo, v istem sporočilu pa bo kupcu sporočil predviden rok obravnave pritožbe (glede na kompleksnost primera, v odvisnosti od potrebe po opravi poizvedb, pridobitve dokazov, dodatnih informacij, ipd.) in ga vseskozi obveščal o poteku postopka reševanja pritožbe.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

TEHNOPROJEKT d.o.o. , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Pomoč in dodatna vprašanja

Za vsa vaša vprašanja je ponudnik na voljo preko e-maila: info@gamezone.si ali po telefonu na 070 346 555, od ponedeljka do petka med 9:00 in 16:00 uro.

 

TEHNOPROJEKT d.o.o.

Trbovlje, december 2022

Bodite obveščeni o Gamezone novostih!

Prijavite se na naše e-novice.

Košarica
V košarici nimate izdelkov.
Ustvari uporabniški račun
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov. Preberi več V redu